قالب جدید+عکس
نوشته شده توسط : مامان نازنین

سلام

 

بازم ما اومدیم با عکسهای جدید،قالب جدید و حرفهای جدید  از اونجایی که هلو کیتی اولین مارکیه که من شناختم و خیلی دوستش دارم مامانم تصمیم گرفت یه قالب درست کنه که عکس من و هلو کیتی داشته باشه  اما بابای خوبم که قربونش برم پیشنهاد

داد فقط عکس هلوکیتی رو بزاره و خیلی پیشنهاد خوبی بود و امروز که از مهد اومدم و دیدم کلی ذوق کردم و دلم نمیخواست از پای کامپیوتر بلند شم

اما مامانم میگه هنوز یه مشکلی داره که مطلبهایی که مینویسه یا همون پستها پایین وبلاگ ثبت میشه و نمیدونه چیکار کنه 

                            

دیروز بعد از ظهر رفتیم دیدن عمو جون زن عمو جون و سید حسن کوچولو  که از مکه اومدن و کلی با هم بازی کردیم.

                                              

                                      

 

                                      

                                  

پی نوشت۱:خوشحال میشم اگه در مورد مشکل قالب جدیدم کمکم کنید

 





:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 24 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: